Tatlissannee12 ah bu ben :). Skolyozum var, bel fıtığın var, hatta birkaç problemim daha var ama ilk doğumumu spinal ile yaptım. Asla pişman değilim. Doğumdan sonra bi süre yatmadım ( bebekle ilgilenicem diye hep oturarak uyudum. O nedenle bel ve kuyruk sokumu ağrı. Oldu. Dr a gittim kas gevşetici krem vs verdi. İğne yaptı. Rahatladım ve sonrasında düzgün yatarak uyudum. Hiç bir sorunum kalmadı. Biraz vücudumuza dikkat etmemiz yeterli oluyor ❤️