Kızlar 19 mart planlı sezaryen doğumum var. İlk doğumumda genel anestezi almıştım ama bu doğumum için doktorum genel anestezi vermem belden olursun dedi ama ben korkuyorum. Skolyozum ve bel fıtığım var belden sezaryen olanların geneli bel ağrısı kalıyor diyorlar bu doğru mu cidden böyle bi durum var mı bileniniz aydınlatabilir mi beni lütfen 😕😕