Bir kızım var o hiç beklemeden oldu sonra eşim bi kardeşi olsun çok istedi. 4 yıl denedik hsg, sperm testi, hormonlar herşey normal ama her ay hayal kırıklığı. Bi süre sonra ben pes ettim eşime de dedim olmuyor artık beni yıpratma zorlama diye. Eşim son kez gidelim sonra ısrar etmiycem dedi. Ümraniye E. A randevu aldım dr sol tarafta kist gibi bişey var ilaçlı ultrasona gir diye gün verdi. O ay günüm geçti ve ben kist var ondan gecikti diye düşünüyorum. Bi test aldım baktım ki hamileyim günlerce inanamadım kendime gelemedim. Umudunuzu kaybetmeyin sadece bir müddet düşünmeyi bırakın inanın ki olacak