Rhk1
Ben bu durumu yaşadım 6 yıllık evliliğin son bir buçuk senesi korunmayı bıraktık, testler normal çıktı, eşim semen testi yaptırdı normal sperm şekli düzgün sayısı yeterli, hsg istenildi tüplerde tıkanıklık var mı diye normal, yumurtalarım var, kist yok, rahim şekli yapısı düzgün, en son yumurta takibinde son ay çatlamıyor çatlatma iğnesi dediler bir şey bulundu diye sevindim.
Sürecin başından beri stres hormonunun gebeliği engellediği bunu düşünmenin bile çocuğa engel olduğunu defalarca söylediler, sağlıklı kilo aralığı için üstündeyseniz verilen her beş kiloda bu şans artıyormuş. Şubat ayında yumurta takibi yapıldı yumurta 30 mm kadar çıkıp söndü aniden büyüdüğü için çatlatma iğnesi yapamadılar o yumurta kiste döner dediler, çatlamadı dr imkansız reglinde gel klomen başlıcaz (yumurtam olmasına rağmen garanti olsun diye).
Yine deyince sildim kafadan ve bu ay regl olmadım, çok düzenlidir reglim. Bugün yaptığım test pozitif üstümden yük kalktı sanki. İsteyen herkese bu anı dilerim.
Farklı olarak takvimden ve testlerle ovülasyon takibi yapıyordum. İki günde bir cinsel ilişki takvime göre yapmak bizi bunalttı boş günlerde jinekolojik muayene çok zordu ama ben uygulamada yumurtlama gününe bakıyordum ovülasyon testi yapıyordum o günden sonra gebelik riski düşüyor diye bırakıyorduk.
Yumurta takibinde yumurtadan sonra da devam ettik gün aşırı. Bir haftanın sonunda iki gün üst üste ilişki sonrası kalkmayın, beslenmenize dikkat edin, vitamin eksikliğiniz varsa takviye alın ve sonuç imkansızken başarılı oldu sanırım, reglim çok sancılıdır tüm belirtileri göstermeme rağmen üç gün gecikince şüphelenip umutsuzca test yaptım umutsuzdum çünkü bu ay olmaz dendi ve reglim başlamış gibi her an kontrol ediyordum t çizgisi o kadar silikti ki flaşla görünüyordu şüphelenip devam ettim 6 gün geçti bugün çift çizgi belirgin yarın sağlık ocağına kan ve idrar vereceğim netlik varsa kadın doğumcuma gitmeyi düşünüyorum
Bir görünüp kaybolan minik yumurta vardı, o tuttu herhalde. Umarım rahme tutunur, sağlıkla büyür de kavuşuruz. Şuan hala inanamıyorum kimyasal gebelik filan çıkar diye yeterince sevinemedim keşke bu kadar erken fark etmeseydim🤭