Zeyzeyp sağlıkla büyüt sende bebegini inşallah cnm teşekkür ederim güzel cevabın için benim ilkim korkarak girmeme rağmen bide riskli geçmesine rağmen bumuymus dedim ilk sezeryan dogumumda iç kanama felan yaşadım zorlu süreç olmasına rağmen pozitifti ağrım çok olmadı ama diren çıkınca hayatım karardı 2 veya 3 gün ağrıdan kivrandim resmen ağlıyordum hemsireler çok güzel ilgilendi hemen iğne vuruyordu ginede güzeldi inşallah Buda dediğin gibi ise güzel geçer inşallah 😊🌸