Oyku3005 Teşekkür ederim darısı başınıza. Korku tabiiki var ama seni uyuşturduktan 10 dk içinde( sonda takma vs. İçinde bu sürenin) bebeğin yanında oluyor. Hissederim sanıyorsun ama anestezi uzmanları bacakların uyuşmuş mu diye sana şu hareketi yap bakalım falan diyorlar, çünkü uyuşmadım sanıyor insan. Gerekli gördüğü yerde çok heyecanlandığında, tansiyon yüksekliğinde falan sana söylemeden bi 5 belki 10 dk uyutuyor seni. Benim 2 tecrübemde bu şekildeydi canım. İçini ferah tut, anlayamadan yanına veriyorlar bebeğini.