irmkkck bundan önceki düşügümde annelerden uzak memleketteyim. Kardeşim orda onlara kutu hazırlayıp video çekti. Kayınvalidemlerede aynı şekilde söyledik. İlk çocugum degil ama uzun bir aradan sonra beklenen oldugu için ilk çocuk gibi haberi bekleniyordu. Bizde heyecandan herkese kalp atışını duymadan haber verdik. Kurban Bayramı felan oldu kayınvalidemler, annemler herkese söyledi. Bayramda kanamam başladı. Bayramdan 1 hafta sonrada düşük 🥺. Şimdiki hamileligimin başındada kalp atışını duyup biraz ilerleyene kadar söylememe kararı aldık. Aşırı ama aşırı ağrılı başladı bu süreç. Ben tekrar dşük yapıcam diye aglayıp harap ettim kendimi. Kalp atışını duyduktan 1 hafta sonrada ailelere normal bir şekilde yalnız bu sefer kimseye söylememelerini isteyerek söyledik. Öyleki bazı akrabalar 4 aylıkken hamileligimi duydu. Şimdi 6 ayım dayım daha bilmeyen eş dost akraba var. Gizlemek en güzeli öbür türlü herşeyi geçtim birde açıklama yapmak zorunda kalıyorsun