Meliss00 postunuzu yeni gördüm haziranı bekletme amacı nedir acaba doktorunuzun? Şöyle ki ben geçen sene tek yumurta ikizlerine hamile kalmıştım ve kalbi durmuştu kürtaj olacağım gün devlet hastanesinde genetik bölümüne de randevu almıştım, henüz karnımdayken hem cvs ile karnımdan su alındı hemde benden 2 eşimden 1 tüp kan alındı genetik testler için zaten benim toparlanmam ve testlerin sonucunun çıkması 2 ayı buluyor o zamana kadar da korunmak gerekiyor, haziranda tekrar denemeye başlayacaksanız şimdiden genetikten randevu alıp kan verin bence 2 aydan önce çıkmıyor eğer özelde yaptıracaksanız sonuç hemen çıkıyor ama maliyeti fazla diye biliyorum, en azından bu zamanı değerlendirebilirsiniz kan verip bekleyerek, genetikte sorun çıkarsa genetiği seçilmiş tüp bebek yapabiliyorlar yada ona göre önlem alıyolardır illaki