eliff4 bu gıyebılır modeller ıcın önce gayet ıyıyken kısa kullanım sonrası batarya kaynaklı çekimin yetersızlestıgını okudum manuel tavsıye etmem zaten ama elektrıkle ve pılle calısan modelı var lansınoh cok iyi bır makıne ılk bebekte de kullanmıstım 2. Bebekte de kullanmak ıcın satın aldım 2’li modelı cekım gucu muazzamdı gelmeyen sütüm gelmıstı sonda kalan sütü bıle cekmıstı