eliff4 Bebeğim emmiyor sagarak veriyorum ama azalıyor sütüm her zaman sagamıyorumda nasıl çoğaltabilirim? Sık sık sağım mı yapmam gerekiyor ? Şunu yedim çoğaldı dediğiniz birşey var mı? 🌸
Asi_07 eliff4 bol su rezene çayı yeşillik özellikle dereotu uyku tüketiyorum ve düzenli olarak günde 3 kez sağım yapıyorum ve emiyor bir de bestlak damla ve anne cayı iciyorum sütüm inanılmaz arttı buzluğa stok yapmaya başladım uyku da çok önemli ama maalesef uyku düzenim yok bebekten dolayı
FasulyeninAnnesi07 eliff4 kuru dut efsane çoğaltıyor ve ısırgan tohumunu aktardan alıp dövüyorsunuz ve bal ile karıştırıp hergün bi tatlı kaşığı yenildiği zamanda çoğalma oluyor ama bebeğiniz emmiyorsa eğer ondan kaynaklı da azalıyor olabilir emme refleksi ile de çoğalıyor süt bebeğin ağız salgısının olması da lazım
Pamugunannesi1 eliff4 Helva ve bol yeşillik yemek sütünüzü fazlasıyla arttırır bunun yanında su ile de desteklemeniz gerekir 🌺
eliff4 FasulyeninAnnesi07 evet ama ağlıyor memede ama işte kuru dutu sade mi tuketiyorsunuz ben kaynatıp suyunu içiyorum tanelerinide yiyorum
TheMuhtesem eliff4 olur, insanlar 1 yaşında bebeğini memeye döndürüyor. Araştırın kafanıza yatan birkaç emzirme danışmanıyla ilerleyin bence, çünkü en iyi süt arttıran şey emzirmek.
eliff4 Asi_07 benim manuel zor oluyor bebebao almayı düşündüm ama çekim gücü iyi diyende var kötü diyende