Seyda5- elifbsraaa1 elif bende Salı günü transfer oldum konuşmuştuk sen hiç beklemeden yaptır demiştin sana mesaj attım ama dönmedin 🥹
elifbsraaa1 Baciko Şeyda bu Salı transfer oldu canım 11 martta sen 18 Mart olacaksın hadi seninde güzel haberlerini bekliyorum 🥹😍
Baciko elifbsraaa1 Elif benden 4 yumurta vardı bugün aradılar 3 embriyo döllenmiş ne olucak ben bilmiyorumda
Seyda5- Baciko gayet iyi yani ilk güne 3 embriyon gelmiş takip edip her gün arayacaklar seni 3. Ya da 5. Güne gelince de transfer olursun. Gerçi Salı transfer günü verdiyse 5. Güne gelen embriyonu transfer edecekler ❤️
elifbsraaa1 Baciko Olsun canım hayırlısı inşallah benimde 3 toplandı 3 döllendi 1i transfer olur sana diğer ikisi dondurulur büyük ihtimalle istersen ayrı ayrı dondurursun istersen tek tüpte. Tek tüpte dondurursan birini koyarlarsa diğeri ölüyor tüp açıldığı için genelde ayrı ayrı donduruyorlar. Benim 2si kaliteli 1i 2.kaliteydi. O yüzden 1 kaliteli transfer oldu. Diğer kaliteliyle 2.kalite aynı tüpe koydurttum
elifbsraaa1 Baciko Olsun canım hayırlısı inşallah benimde 3 toplandı 3 döllendi 1i transfer olur sana diğer ikisi dondurulur büyük ihtimalle istersen ayrı ayrı dondurursun istersen tek tüpte. Tek tüpte dondurursan birini koyarlarsa diğeri ölüyor tüp açıldığı için genelde ayrı ayrı donduruyorlar. Benim 2si kaliteli 1i 2.kaliteydi. O yüzden 1 kaliteli transfer oldu. Diğer kaliteliyle 2.kalite aynı tüpe koydurttum
Baciko Baciko Seyda5- sen transfer oldun dimi hayırlısı olsun rabbim güzel haberler almayı nasip etsin
Seyda5- Baciko korku duygusu sakın çalıştırma korkarsan korkacağın şeyleri çekersin hayatına pozitif ol ve iyi şeyler düşü .
Merloza Baciko benim doktor 2 gün uzatmıştı. Taze ya da donmuş transferi siz seçemiyorsunuz. 15 ten fazla yumurta toplanırsa rahim dinlendirme yapıyor doktorlar daha iyi sonuç alabilmek için. O kısımları doktorunuza bırakın, süreci sakin geçirmeye çalışın 🌺
Baciko Seyda5- ben şundan korkuyorum 3 tane kaldı ya ya ters birşey olursa iyi düşünmek istiyorum bana dediler 3 embriyo döllendi dediler pazar günü arıyacagız dediler
Seyda5- Baciko E tamam neden korkuyorsun ki döllenmişler işte ne güzel güzel düşün güzel olsun hiç olmayadabilirdi şimdi tek yapman gereken o embriyoların 5. Güne kadar sağlıklı gelmesi için dua etmek
Seyda5- Mehtapod merhabalar ilk 3 gün rahmimde baskı vardı bugün sol tarafa geçti ağrısı sol ayağıma vurdu sonra geçti öyle ahın şahım bir belirtim yok sizin 🥰
Mehtapod Mehtapod Seyda5- bende de Kasik batması oldu bi de dün belim ağırdı biraz sonra geçti karınca ısırırım gibi his oldu karnımda