Meltemyk Sizdenbirii1 bende 7 si ama anlamıyorum sanırım çok da stres yapıyoruz ondan gecikme de olabilir
Sizdenbirii1 Meltemyk inşallah canım ben hiç bişi anlamadım valla yumurtlama 26 sı catlama 27 ne zaman adet olcam hiç kestiremiyorum takvim başka gösteriyo hesabım başka
Sizdenbirii1 Meltemyk bilmiyorum ki canım 26 27 yumurtlama görenler hep 11 12 de adet olmuş benim takvim 10 gösteriyo testler de negatif