tatlibebekk0 Meltemyk benim de gec dollenme oldu gecikmemin ilk gunu beta degerim 120 ile ogrendim canim insallah sen de bir an once guzel haberi alirsin🥰
baharr24 @Meltemyk benim geç döllenme reglin 6 günü çok silik çizgiyle öğrendim kan verdim beta 28 çıktı reglin 2. Günü test yaptğımda negatifti
cennetmelegininannesi baharr24 ben 5 gündür 5 tane test yaptım silik çıktı bugün bat 5 gün var gittim kan verdim 0.100 çıktı ama testimde de silik pozitif bende anlam veremedim
cennetmelegininannesi @“Meltemyk”#ben 5 gündür 5 tane test yaptım silik çıktı bugün bat 5 gün var gittim kan verdim 0.100 çıktı ama testimde de silik pozitif bende anlam veremedim
baharr24 @cennetmelegininannesi canım bende reglime 6 gün kala yaptım negatif gördüm reglimin gecikmesinin 2. Günü yaptım yine negatifti ama hiç umudum kalmadı hiç belirtimde yoktu çünkü sadece kramp giriyodu vücuduma 6. Gün testi tekrarladım 2. Çizgiyi hemen göremedim diye bırakıp gittim banyoda tekrar döndüğümde çoook silik çizgi gördüm flaşla baktım gün ışığına çıktım benmi yanlış görüyorum diye sonra kurudukça kendini belli etti kan verdim 28 çıktı değerim geç döllenme olmuş inşallah sizinde öyledir
Meltemyk Sizdenbirii1 bende 7 si ama anlamıyorum sanırım çok da stres yapıyoruz ondan gecikme de olabilir