Busramnida gezentianne evet öyle demiş ama benim hoşuma gittiği için ve uyumlu bulduğum için yazmak istedim gene de ismi annenin kendi tercihi ğ’siz isim koyma fikri
Kuzucukno2 Busramnida ilk başta doğa diye düşünmüştük biz de ama yurtdışında yaşıyoruz Doa diye yazılması gerekecek😊
Kuzucukno2 Iraz benim iki kızım da korunurken oldu 😄 herhangi bir takip yapmıyodum ama yumurtlamadan önce yapıldığında galiba kız olma ihtimali daha çokmuş duyduğum kadarıyla 😊 rabbim nasip eder inşallah
Iraz Kuzucukno2 inşallah canım benim bende yumurtlama öncesi olduğunu dusunmustum fakat erken yumurtladim heralde tedbir bizim dua bizim taktir Allah’ın isteyen herkese hem kız hem erkek evlat nasip etsin Rabbim 💕
Ozgeliz Kuzucukno2 bu arada bende Fransa’da yaşıyorum çocuklarımın sırasıyla ismi Yiğit Eliz İpek 💌💌💌 oğlumun ismi hariç kızlarımın ismi kolay olduğu gibi söyleniyor
tazeanne23 Kuzucukno2 sanırım ğ olarak yazabiliyorlar ama bilet vs alırken g ile yazılıyormuş sıkıntı falan çıkabiliyor diye okumuştum bi yerde.. yoksa bende bir kızım daha olursa Doğa istiyorum🫠 şimdi ki kızım Neva🌸
Kuzucukno2 Ozgeliz duru kızım diye seviyorum hep😄 ipek de çok güzel onu da düşünmüştüm ama eşim istemedi😊
Kuzucukno2 Ozgeliz yazımında sıkıntı çıktı mı peki😊 biz Bulgaristanda yaşıyoruz alfabe farklı o yüzden sıkıntı çıkıyor
Iraz Kuzucukno2 evet hemde 2. Geliyor ilki yumurtlama günü tek ilişki olmuştu bu gebeligimde de erken yumurtladim sanırım adetin bittiği gün ve bir gün sonrasi olmuştu Allah’ım can sağlığı versin inşallah