Kuzucukno2 İlk kızımın adı Duru. Uyumlu veya uyumsuz farketmez kibar tatliş bir isim istiyorum. Ü, ı, ş, ç, ğ harfleri içermeyen. Öneriniz var mı kızlar?
Senemm5834 Kuzucukno2 ben Aymira koymayı düşünüyodum kızımın adını ama görümcem kendi kızına Asel mira koyacağı için başka isim arıyorum 😊
LadyX Kuzucukno2 yaaa herkes Defne demiş ama artık gerçekten herkes Defne koydu yaaa. Bilmiyorum bence gerçekten aşırı fazla oldu 😂
Iraz Kuzucukno2 kızlar maşallah Rabbim evlatlarinizi bağışlasın kız bebek için bir öneriniz var mı ben bir kızım olsun çok isterim Rabbim nasip etsin inşallah 🤲🏻 mesela yumurta takibi yaptınız mı yada yumurtlama gününden önce mi sonra mı oldu Rabbim herkese ikisindende tattirsin inşallah sağlıklı olsunlar inşallah öncelik o insan merak ediyor
Kuzucukno2 Iraz benim iki kızım da korunurken oldu 😄 herhangi bir takip yapmıyodum ama yumurtlamadan önce yapıldığında galiba kız olma ihtimali daha çokmuş duyduğum kadarıyla 😊 rabbim nasip eder inşallah
Busramnida gezentianne evet öyle demiş ama benim hoşuma gittiği için ve uyumlu bulduğum için yazmak istedim gene de ismi annenin kendi tercihi ğ’siz isim koyma fikri