Ben de 8 inde transfer oldum 18 i test günün dün kasıklarımda Ağrı oldu sabah da bi kustum nedenini anlamadığım bi şekilde şu annpek bi belirtim var gibi değil bilmiyorum inşallah Rabbim hepimizin beklediği haberi almayı sağlıklı gebelikler geçirip evladımızı kucağımıza almayı nasip etsin