Sat 20 Ocak bugün normalde 7 haftalık olmalı cuma günü doktora gittim kese var sadece dedi 3 hafta sonra tekrar çağırdı bugün başka bir doktora daha gittim oda göremedi bebeği baya inceledi ama yok başına gelen var mı boş gebelik olabilir mi dün gece biraz kanamam d oldu bu sabahta 4 5 damla kadar vardı bunun için ilaç yazdı ne yapmalıyım