Glsh2025 gerçekten çok zor bir durum benimde 5 aydır başıma gelen tıpkı anlattığınız şeyler. Kendinizi yormayın ağır kaldırmayın. Şu iki aylık süreç çok önemli doktor ve kanamanın olması demek erken doğum riski demek dedi biraz korktum açıkçası çalışıyorum illa ki kendimi yoruyorum araba kullanıyorum yoruluyorum eve gidiyorum hafta sonu iş yapıurpm yapacak kimse yok yardımcı olacak kimse gurbetteyim hayırlısıyla atlatalım ve tam zamanında gelsin bebişlerimiz inşallah 🙏