Htc03003 evet ben de şekerim var diye çok yürümüştüm. Bebek de bi kaç gündür çok baskı yapmaya başlamıştı. Bi de bu bebişin hareketleri çok agresif yerimden kaldırıyo beni bazen. Belki de ondan oldu dediğiniz gibi. Evet evet takipteyim hep zaten. Ama benim gördüğüm bu haftalarda bu sorunu yaşayan çok olmuş forumlarda çoğunda da sebebi tespit edilememiş. Benim genel çıkarımım bu haftalarda rahim baskısı yeni yeni başlıyo heralde damarlar gerilip çatlıyo böyle şeyler oluyo