Kızlar hece saat 3 Gibi lavaboya çıktığımda peçeteye kanla karışık akıntı geldi. Doktoruma hemen mesaj attım sağolsun sabah hemen kontrol etti. Bebeğin kalbi güzel atıyodu, rahim ağzım kapalı, rahim uzunluğu gayet güzel dedi. Progestan fitil verdi 3 gün kullan dedi. Biraz dinlen dedi. Sizlerin başına geldi mi bu haftalarda böyle bi durum?