Akseec Tomurcuk123 benim aynı şekilde devam etti canım iğneyle büyüttü yine iğneyle devam ettim hapla büyüdüyse yine hapla büyütürler aynı şekilde ilerler
Tomurcuk123 Akseec içimi rahattın canm ckm teşekkürler 🥰 sil baştan olunca insan iyice bunaliyo artık nolucaksa olsun diyorum o raddeye geldim ya
Akseec Tomurcuk123 bende 2. Aşılamadayım yine negatif gözüyle bakıyorum canım aslında hiç ümidim yok ama bekliyorum işte bakalım nolcak bende sen gibiyim nolcaksa olsun artık diyorum
Tomurcuk123 Akseec olumlu bak ki olumlu olsun olumsuzu kendine çekme kendi kendine motive ver rabik ikimizin de herkezin kucağını boş bırakmasin dualarım senle cnm bnm ,
Akseec Tomurcuk123 ya olumlu bakmaya çalışıyorum ama sürekli negatif görmekten olumlu düşünmeyi unuttum canım Allah razı olsun Rabbim sana bana herkese bian önce hayırlı haberi almayı nasip etsin inşallah canım benim çok sağol🤲🏻💐💗
Tomurcuk123 Akseec güzel haberlerini bekliyorum cnm bnm anlıyorum seni herzmn burdayım rabbim güzel haberler almayı nadip etsin Allha emnt ol cnm bnm 🙏🥰