Akseec Sagda 8 solda 6 yumurtam varmis gecen ay da 14 le baslayip birini buyutmustuk ama tutmadi insallah bu ay olacakkk icimde degisik bi umut var insallah bu sefer basaracagim💐
ozge1001 Akseec inşaallah olumlu sonuçlar alırız bende haftaya aşılama yaptıracağım şimdi letu kullanıyorum perşembe kontrolüm var
Akseec babygirl02 amin canim bu defa da olmazsa doktor tup bebege gececegiz dedi insallah gerek kalmaz ❤️🤲🏻
Akseec ozge1001 ayyy insallah canim insallah cok umutluyum bu defa ama hayirlisi bakalim senin ilk asilama mi?
Tomurcuk123 Akseec canım 2.asilama için sil baştan mi yspiliyo yoksa tekrar yumurtalık buyutmek için ilaç mi veriyo
Akseec Tomurcuk123 tekrar aynı ilaçlarla başladım canım ben sil baştan yapmadım zaten baştan beri aynı doktordayım
Tomurcuk123 Akseec benim ilk asılma oldu ama doktir umutsuz oldu ikinci aşılama tekrar haplarla yumurta büyütüp 2 .aşılamaya geciyolar demi
Akseec Tomurcuk123 benim aynı şekilde devam etti canım iğneyle büyüttü yine iğneyle devam ettim hapla büyüdüyse yine hapla büyütürler aynı şekilde ilerler