Ebru3435 canım bana 9 dam sonra yeme dedi sabah 9 da da yaptılar bana da çok bulanıyo vs gibi seyler söylendi ilk içtiğinde o kadar kötü değilmiş dedim daha sonlara doğru aç karnına şekerli su gibi olduğu için rahatsız etti ama kusma bulantı olmadı bnde abartıldığı kadar değil tabi kişiden kişiye göre değişir belki