NoName_ DuruDefne_mommy şuan gebeyim doktorum bunu verdi kullanıyorum,gebelik öncesi demir eksikliği b12 ve d vitamini eksikliği önemli iyi yapmışsınız başlayarak
NoName_ leyl25 sorun olmaz ben gebe kalmadan önce ampul olarak kullanmıştım d vitaminini,şuan gebeyim coledanı damla olarak kullanıyorum öyle verdi doktorum
_Gizem__98 DuruDefne_mommy ben gebelikte kullandım 1 kutu şuan demirim gayet iyi normale döndü sayesinde🙏
Ebru_ebru Evin_450 Büyüdükçe sakinleşir iyi düşünelim 😊bende poyraz ismini beğeniyorum ama arkadaşımın oğlunun adı o da bana iyice düşün demişti 😂😂
Evin_450 Ebru_ebru Aras koyacaktık aslında sonradan Poyraz oldu 😅 güzel isim bence ama oğlum aynı ismi gibi bi esiyor bi gürlüyor
Ebru_ebru Evin_450 Ben şuan Aras ismine karar verdim 😂 Aynı şeyleri düşünmüşüz sağlıkla büyüsün tekrardan 🥰
Ebru_ebru Evin_450 Hahahaha 😂😂😂 2 numara düşünmüyorum ama bakalım kısmet canım ben zorlu bir hamilelik geçirdim tekim bide ailem yanımda değil o yüzden 😊
Serrasmsk DuruDefne_mommy 8 aylik oldum hala her gün kullanıyorum yeme içme duzeltmitor malesef bebek kandan besleniyor o yüzden kullanıyorum birakma