Ebru_ebru Evin_450 Benim de şuan demir eksikliği anemisi tanısı kondu değerim 3 hapı da alamıyorum mide bulantısı çok fazla yapıyor ve halsizlik doktorum serum şeklinde vereceğim dedi 1 hafta sonra birde doğuma yakın bakalım inşallah faydası olur 🙏
Evin_450 Ebru_ebru Vala ben kullanmadım doğum yapalım 5 ay oldu hala da var aynı bahsettiğiniz gibi şeyler bende de vardı kullanmadım serumu duymamıştım daha önce
DuruDefne_mommy Nurellaaaaaaa1212 anladim canim bana herhangi bir sorun yapmadı şuanlik bakalim ilerleyen sürelerde işe yarayacak mi
DuruDefne_mommy Evin_450 evet ya aslında yememe içmeme çok dikkat ediyorum gebelik düşünüyorum şans eseri kan vereyim dedim demirim baktım 4 çıkmış hemen buna başladım
Evin_450 DuruDefne_mommy İstediğiniz olur inşallah hayırlı bi şekilde nasibinize ulaşırsınız inşallah 💖🌸
DuruDefne_mommy Nasia evet ben sağlık ocağında genel tahlil verdim gebelik düşünüyorum degerlerime baktırmak istiyorum dedim o şekilde kan aldılar
Burcak61 DuruDefne_mommy çok aşırı umursamaz bi cevap ben de şu an doğal besleniyorum çayı bıraktım bakayım etki edecek mi
DuruDefne_mommy Burcak61 cay kahve etkisi tabiki olabilir benimde hiç aram yoktur inşallah ikimize de faydası olur
Evin_450 Ebru_ebru Bebeğim iri bi bebek olduğu için zor oldu demir eksikliğiyle alakası yoktu kaç aylık hamilesiniz
leyl25 Coledan d3 kullanan var mı kızlar hap şeklinde olan bana onu verdi doktor gebelik düşünürken bi sakıncası olmaz dimi olmaz dedi ama bilemedim bide ferrum ilaç verdi
NoName_ leyl25 sorun olmaz ben gebe kalmadan önce ampul olarak kullanmıştım d vitaminini,şuan gebeyim coledanı damla olarak kullanıyorum öyle verdi doktorum