Türbeye gitmistim hamileyken kayınvalidem sürekli türbenin önünden bile gecerken nerene dokunursan bebegin orasinda leke oluyor demisti e ben dua ettim amin dedim ellerimi yuzumu sürdum 😂😂 o zaman yuzunde leke olur demisti
Ölünün bana veya cocuguma ne zararı olabilir helede öylesine mübarek insanlar Allah dostları . İnsan ister istemez etkileniyor .
Kızımda dogdu dogum lekesi bile yok vucudunda