Beri-4835 biz bir çökme yaşamadık ama eşim çok yükleniyordu azıcık orta demirleri yamuldu tabi. Tersini çevirip düzelttik sorun kalmadı 😊 ilk 7 ay üstüne reflü yatağı koyup kullandım. 1 yaşına kadar anne yani olarak, sonra kademesini alta indirip park yatak şeklinde 20 aylık olana kadar kullandım. Sonrasında yatagina alistirdik oğlumuzu. Bu arada kaynanama falan giderken yanımızda taşıdık hep. Katla aç şeklinde kolay oluyor o da. Ayda. Bir kapanıp açıldı diyebilirim. Bir sene her türlü idare eder 👌🏻