Beri-4835 ben ahşap beşik aldım ilk hamileliğim mayıs da doğumum ama çok erken beşiği aldık sanırım pişman oldum park yatak alsaydım keşke diyorum ilerleyen zamanlarda ahşap beşiğimi satıcam çekmelerine aldanıp almıştım ama yerinden oynatamıcqm bu yüzden pişman oldum bence sizde park beşik alın kullanışlı oluyormuş