Meryemm46 Ay inşallah rabim en iysini en güzelini herkeze nasip eder sonrada bana baklm yarın mukabeleden sonra giderim inşallah
cakethesel Meryemm46 Regliniz kaç gün gecikti? Ben yine göremedim çizgiyi ya yok sanki😔 Bence dediğim gibi yarın bi tane daha test yapın sabahki ilk idrarla
cakethesel Meryemm46 Hamilelerin duası kabul olur derler.Rabbim sizede nasip etsin inşallah.Kucağınızı boş bırakmasın.☺️
Kelebekkkk34 Meryemm46 Canım son attığında sanki çok hafif kıl gibi var gibi duruyor ama tam eminde olamadım 3 gün gecikmeye daha net çıkması lazım diye biliyorum. En iyisi yarın sabah erken gebelik testi alıp denemen daha iyi olur
Meryemm46 Kelebekkkk34 cnm erken yaptım ondada bunun gibi çıktı onun için bundan yaptım birde ben düzensiz adet oluyorum yani
bebekkkkkkk000 Meryemm46 alttakinde silik çizgi var gibi görecem diye şaşı oldum 😁2 gün sonra sabah tekrarla canım testi dahada netleşir