Egemom07 Annekuzusu06666 3 gün lekelenmem oldu progestan kullandım geçti. 1 hafta sonra hiç lekelenmem yokken aşırı kanamam oldu. Progestan kullananlarda da olabiliyormuş kanama yattığın için birikip pıhtılaşıp atıyormuş. Cuma oldum dünden beri lekelenme olarak devam ediyor
Annekuzusu06666 Egemom07 benimde şu an üç gün oldu bugünle beraber leke hala devam ediyor bugün iğne olucam onun biraz daha etkisi olur diye düşünüyorum bide ben fitili yapınca yanma ve batma oluyo nedense ondan öncesinde hiç olmuyor
Egemom07 Annekuzusu06666 ne kullanıyorsun ilaç. Ben ağızdan kullanıyorum aşırı baş dönmesi bulantı yaparsa fitil olarak kullan demişti. Çok sarstı beni fitil olarak uygulamaya başlamıştım onda da kanamam çok olunca yine içmeye başladım.
Annekuzusu06666 Egemom07 bişey sorcam canım senin pıhtı dediğin nasıldı bendende geldi az önce sümüksü bi akıntıyla beraber
Annekuzusu06666 Egemom07 benim öyle de değilde tiksinmezsen sana resmini atabilirmiyim bakarmısın bi kafam öyle karıştıki
Annekuzusu06666 Egemom07 attım canım bakarmısın sana zahmet inşallah normaldir doktorum da kontrole çağırdı zatennde
Panicmomyy Bende bugun tam 8+0 haftalığım evet zaman geçmiyor asla bu hafta aşırı halsizlik var bende de
Bebek4747 Annekuzusu06666 evet ilk kanamada 5 adet iğne sabah akşam fitil sonra kontrol de kanama alanı baya büyümüştü diye 10 günlük daha verdi fitilde günde 3 tane şimdi iğneler bitti fitile devam işte haftaya Salı kontrole gidecem ama zaman geçmiyor nasıl bitecek bu hafta Baklm
Annekuzusu06666 Bebek4747 benim kanama alanım yok ama yinede iğne ve fitil verdi iğne 3 günde bir kullanıcam fitil günde iki kere dedi kahvrengi lekelenmem vardı halada devam ediyor
Bebek4747 Annekuzusu06666 tekrar doktora belirtin belki iğneleri artırır en etkili iğne çünkü hemen kesti bende leke de bi gün faln sürmüştü
Annekuzusu06666 Bebek4747 arttırdı kuzum üç günde bir defa vuruncam hiç kesmiycem bitince bidaha yazdırıp devam edicem