Gokturkmom_ bu sabah sağdım düne göre daha çok geldi bugün doktor kontrolümüz var orda soracam mama verelim mi diye süt arttırıcı da yazmıştı doktor bugün onu da alacam çiş de kaka da yapıyor hastanede 1 gün kaldık 12 bez değiştirmişim çişini yapınca da alıyorum 3 defa kaka yapmıştı glb hastanedeyken onun dışında çişti bugünde öyle altını alırken çişini yaptı