Girlmama Emzirdikce çoğalacak süt ilk etapta sağım yapmanızı tavsiye etmem yok gelmiyor niye böyle diye kafanıza takıp stres yapıcaksanız gelecek sütü de stres yüzünden azaltırsınız.Sezaryen doğum yaptım ilk günde vardı damla damla ama tam anlamıyla gelmesi 7 günü bulmuştu size tavsiyem tam sütünüz gelene kadar bebişi mama ile desteklemeniz.4.gün oğlumda sarılık çıktı mama vermediğim için bana da damlası bile yeter doyar dediler ama o şekilde olmadı.Sütünüz gelene kadar mama vermekten çekinmeyin tabi bu süreçte bol bol da emzirin sütünüzü arttıracak en iyi şey bebişin sizi emmesi önce emzirin sonra mama ile destekleyin 1 ölçek yeterli oluyor😍Sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah🫶🏻