gezentianne bizde de kan uyuşmazlığı var hatta ilk hamileliğim bu yüzden düşük olmuş yani öyle demişti o zamanki doktorum şu an tüp bebek annesiyim 29+2 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri 3 defa kan uyuşmazlığı testi yaptırdım hep negatif çıktı en son 3 gün önce yaptırdım yine negatif ilk hamileliğimde iğne yaptırmıştım ve doktor bu iğne seni diğer gebeliklerinde de koruyacak demişti şu an iğne yapılmayacak onun etkisi midir bilmiyorum ama arada 3 sene var en doğru doktorunla konuşman lazım bunu canım