Tazeanne0641 Benim en son regl tarihim 3 Şubat. Çarşamba günü doktora gittim 890 , Perşembe 1200 HCG değerlerim. Keseyi bu Çarşamba görebileceğimizi söyledi. Şu an yaklaşık 4 haftalık olması lazım. Siz ne zaman gördünüz? İlk hamileliğim.
yagmur_17 Tazeanne0641 4 5 haftalikken keseyi gorursun canim kalp atisi icin erken oluyor 6 bucuk haftalikkende kalp atisini duymustum ben
Krystal Tazeanne0641 6 haftalıkken gördüm ben keseyi. Zaten ilk 6 haftalıkken öğrendim. 8.haftada kalp atışını duyduk onun için de beklemeniz gerekecek söyleyeyim 🤭
Tazeanne0641 yagmur_17 ben hamile olduğumu öğrendiğimde hesaplarıma göre en fazla 3 haftalıktı şu an 4e giriyoruz işte. Kese 1200 değerinde gözükmedi sizin kaçtı değeriniz
Tazeanne0641 Ngny inşallah görmeden içim rahat etmiyor 1200 görmek için azmış sanırım çok küçük olduğu için
BebegimVeBenn_ Tazeanne0641 benim gittigimde 1368 di keseyi göremedik maalesef kan verdim tekrar 4453 olmustu 6 martta şuan daha fazladır diye düşünüyorum bende yarın gideceğim inşallah keseyi ve bebişi görmeyi ümit ediyorum
Dilo1 Tazeanne0641 ebe banada dedi ben kabul etmedim 8. Haftada gitmek istediğimi söyledim. Çünkü şimdi kese gözükmeyecek kalp atışını duyamıycaz bana stres o yüzden riske almak şstemedim. Şuan 5+5 haftalığım❤
cakethesel Tazeanne0641 Beta 1000’i geçtimi kese gözükür diye biliyorum.Ama kalp atışını muhtemelen duyamazsınız.Bana vajinal ultrasonla bakıldığı halde kalp atışını dinleyememiştik.Ama doktor kalbinin attıgını gördüğünü söylemişti.
Sudence_ Tazeanne0641 benim de son adet tarihi 3 şubat cumartesi kanama oldu acile gittim beta 1270 çıktı pazartesi gel keseyi görebiliriz dedi ama bugün görünmedi Çarşamba tekrar gideceğim o zaman görünmesi lazım sanırım
diya_du_kecan diya_du_kecan merhaba ben kontrole gittim kese göründü iki hafta sonra bebek ve kalp atışı in gideceğiz💗
Zeyynepp1 Tazeanne0641 ay benimde adet tarihim 3 subat. Dün beta 1307 cıktı fakat kese görünmedi. Cuma günü tekrar gidicem sizin görünürse yazın lütfen.