Kizlar yine ben💁🏼♀️16 gun once asilama oldum asilamadan 1 gun sonra ve 2 gun sonra iliski oldu o ara olan en son ikiskinin ustunden 14 gun gecti. bugun gunduz gunluk pede 2 damla cok kucuk pembe iki nokta gelmis adet olcam herhalde dedim. Daha sonra peceteye silince pembelik geldi dedim adet oldum oh. Ped taktim kucuk bi kahverengilik geldi daha sonra wc de hicbisey gelmedi sadece 3 kere peceteye sildikce pembelik geldi kan degildi. Halâ daha wc de bisey yok kanama yok. Surekli idrara cikiyorum 10 dakika da 1. Cuma gunu hcg <1,20 idi. Sizce yukselmis olabilir mi yerlesme kanamasi olabilir mi acaba?