Tubik- bende şöyle oldu hamileliği öğrendiğimden itibaren leke gelmeye başladı progestan kullandım 13.haftada bıraktım sonrasında ağrılarım oluyordu kan idrar alındi taş yada kum döküyorsun dediler bebek iyi dediler 3 hafta sonra çok ağrıyla gittim tabi kanama arttı aynı gün yatış verdi doğum kanalına girmiş bebek ve gecesinde doğdu 19 haftalık