Tubik- Merhabalar 12 haftada önlem amaçlı Serkan oldum 19 haftada hunileşme başladı o zamdan yatıyorum yarın 37hafta oluyorum dikişim alınacak daha önce dikiş aldıran var mı acaba nasıl bir yol izlediniz nasıl oluyor aşırı tedirginim
bilgemomy Tubik- benim de 23 haftalık kaybım var canım sevikalden şimdi tekrar hamileyim doktor önlem amaçlı atacağız dedi , doktorunuz ne dedi yani duruma göre mi dedi yoksa böyle bi öykü olduğu için atmamız lazım mı dedi tedbir amaçlı
melosunbebikosu Tubik- dikişlerini aldırdın mı nasılsın? Acıdı mı çok alınırken bi de artık tamamen normal yaşantına döndün mü ☺️ kanama oluyor mu dikiş alınınca peki ben de cuma günü aldıracağım inşallah. Allah hepimizin evladına sağlık sıhhat versin inşallah 🩵
Tuba123456___ Tubik- dondum alınmıss gibi degildi.ki oglum dogmsk bilmedi.sezeryan oldum doğmadıda suanda gebeyim 12 haftada atıldı
Azra18 Tuba123456___ merhaba serklaj süreniz nasıl başladı neden böyle bi karar aldı doktorunuz acaba
Kbrrr002 Tubik- benim de aynı şekilde oldu 23 de kaybettim suyum bitti tamamen karnımda kaybettim doğuma aldılar şu an tekrar hamileyim 12 de Serklaj olacağım
Azra18 Tubik- Tubik- benimde 19 haftalık kaybım var ama kafam çok karışık perinatoloji ölçüm yaptı rahim ağzı yetmezliği olması için 25 in altında olması gerekmiş benimki üstünde çıktı takip edecez dedi ama ozeldeki doktorum ısrarla dikis atmak istiyor
Azra18 Tubik- birde sizin kaybınız nasıl oldu oncesinde ağrı oldu mu yada hemen su gelip doğum mu başladı
Tubik- bilgemomy benimki direk önlem amaçlı yaptı 12 haftada sonrasında çok hareketlenmeden 19 haftada hunileşme başladı tamamıyla yattım ondan sonra artık aynı zamanda bir poşet iğne ilaç kullandım şükürler olsun bu günlere geldim
Kbrrr002 bilgemomy benim de aynı şekilde canım 23 haftalık kaybettim şu an tekrar hamileyim 12 haftada Serklaj yapacak doktorum
Tubik- bilgemomy evet bayıltarak yaptılar çok kısa bi işlem zaten bayılmadan kalp atışını dinledim çıkarkende aynı şekilde dinletti bi sıkıntı yok diye
bilgemomy Kbrrr002 tedbir amaçlı mı dedi yani açılmayı beklemeden , benim doktor da öyle dedi de .. canım benim çok zor demi Rabbim cennet de bir bekleyen nasip etti..