İlk bebeğimi 5 haftalıkken paylaşmıştım çok heyecanlı ve ne yapacağımı bilmez haldeydim o anki mutluluktan ötürü paylaştım gitti. Sonra arkadaşlarım beni arayıp kızdı niye paylaştın nazar var vs diye. Ben hiçbirini dikkate almadım amaan nolacak herkes paylaşıyor vs dedim. Sonra 11. Haftada kalbi durdu kürtaj oldum. Acısı yetmiyormuş gibi birde milletin “ee kaç haftalık oldun, cinsiyeti ne” gibi sorularına “ben bebeğimi kaybettim kürtaj oldum” cevabını vermek zorunda kaldım uzunca bir süre. Sonra tekrar gebe kaldım elhamdülillah şimdi beni öldürsen story mtroy atmam.Her şey yolunda gidiyor çok şükür. Nazarı falan geçtim, olumsuz bir durum yaşadığında bunu herkese tekrar tekrar açıklamak yaşadığın acıyı dörde katlıyor.