ozge41a İnstagramda ne zaman paylaştınız ultrasonla olan hayalimde bi fotoğraf var paylaşmak istiyorum şuan 6 haftalk falan ama nazardan ötürü yapma diyenler var sizce???
Fdmhkndrn ozge41a ben 22 haftalığım daha hiç paylaşmadım paylaşır mıyım bilmiyorum 😁. Ama sizinki daha çok küçük bence bekleyin briaz
pibpivpivahmedmuhsin ozge41a Ben Instagramda hiç paylaşmadım. Durumlarıma hamilelikle alakalı bir şey paylaşmadım. Yakın çevrem biliyordu zaten. Doğduğu zaman elini ayağını paylaştım duyurmak için o kadar. Çok savunmasız bir varlığın alenen paylaşılmasını doğru bulmuyorum. Ve sadece yakın çevreniz ekli değilse içlerini de bilemezsiniz. Belki olmayan vardır görünce imrenir? Gerek yok bence. Tabii size kalmış.
Deletedmom254 ozge41a 14. Haftada paylaştım, valla içimden okudum dualarımı allaja güveniyorum açıkcası inançla alakalı influcerlar daha rahme düşmeden paylaşmaya başlıyorlar hepsinin hayatlarının maşallahı var. 12 haftayı geçirip öyle paylaşma taraftarıyım yine de o da riski daha yüksek zamanlar olduğundan yoksa Allaha emanet bebeğimiz herkesin düşüncesi farklı tabiki🌸
Dileminiz Bebişin daha çok yeni biraz daha rahmine yerleşmesini büyümesini bekle canım. Nazara inanırım ama onun için değil. İlk 3 ay sadece ailenin bilmesi daha etik geliyor bebeğinin rahmine tam tutunmasını bekle 🤗❤️
Loveyaniask ozge41a ilk 3 haftalikta ogrendigimde paylaşmıştım nazar vs bu tarz şeylere inanmıyorum ,şuan 39+4 🌸
birkizanneesi ozge41a kızımın ultrason fotoğrafını hiç paylaşmadım gerek duymadım herkes görmek zorunda değil ben anı küpleri tarak ve kıyafetini koyup çektim attım ama 5 aylık falanken attım yani. Kızım doğunca da yüzünü göstermek niyetinde hiç değilim.
SuEr_Tu1512 ozge41a Ayy paylaşmak istediğiniz fotoğrafın görüntüsü varsa burda benle de paylaşır mısınızzz bende istiyorum çünkü🤭
Budak41 ozge41a bırakın paylaşmayı ilk 3 ay kimseye söylemeyin bile doktorlar bile böyle diyor ilk 3 ay çok önemli bebeğim tutunma aşamasında şuan. annenin babanın bile kendi çocuğuna nazarı değdiğini düşünürsek paylaşmak çok yanlış bence hiç mi sizi kıskanan yok sanıyorsunuz çevrenizde
Katya1 ozge41a nazara inanırım ilk hamileliğimde daha kalp atışını duymadan eşim herkese söylemişti sonrası üzücü oldu. Şimdi hamileyim 5+5 karnım belli olana kadar kimseye söylemeyi düşünmüyorum acıkcası. Seninde cok yeni bi süre gizli tutmakta fayda war cnm herkes iyi niyetli olamayabiliyo
Arasmom_ 15 haftalıktım kızımın elbisesini paylaştım sonraki hafta merdivenlerden yuvarlandım düştüm, bebeğimi kaybetme eşiğine geldim Kaldırdım sonra çok pişman oldum nazar hak, gerek yok bence
Krystal ozge41a 16 oldum hiç paylaşmadım daha. Eşimle kendimizi bile paylaşmam herkesin niyeti iyi değil çünkü biliyorum. Sen yine de biraz büyüsün öyle paylaş şimdi çok daha yeni.
Daisyy000 ozge41a 6aylikken paylaştım.Nazar deger diye düşünüyorsanız paylaşmayın. Nazarı çekince gerçekten değer
Donaldvetomris ozge41a nazarla pek işim olmaz ama 22. Haftam gibi paylaştım oda mecburiyet oldu ailecek fotoğraf çekilmiştik karnım belli oluyordu o şekilde görüldü. Yani ben sayfamda görüyorum paylaşımları bakmadan geçiyorum emimim ki kimse kimsenin bebeğini umursamıyor veya başka paylaşımını 😅 bu yüzden istediğiniz zaman paylaşın anne olan sizsiniz 💜
Hashasbirey ozge41a 34. Haftada paylaştım ama asıl amacım bebeğimle geçen doğum günüme dair anı kalmasiydi