Fey04 eğer gölcüğe gitme imkanınız varsa prof.dr. İzzet şahini şiddetle tavsiye ederim. Babacan,cana yakın iyisini de kötüsünü de kibar bi dille söyleyen nir doktor. İlk doğumumu kendisiyle gerçekleştirdim ama malesef derincede oturduğumuz için her seferinde 45 dk gidemeyeceğimiz için üzülerek dr değiştirmek zorunda kaldım. Şuanda konak hastanesi firdevs hanıma gidiyorum çok tatlı dilli ve ilgili bi kadın 2. Gebeliğim olmasına rağmen sanki sıfırdan gebeymişim gibi tek tek konuşup anlattı.