queenanne1 Ozgeden benim testlerde bu şekildeydi gün aşırı değerlendirerek 3 ay içinde hamile kaldım bu durumda düzen önemli bence
Ozgeden queenanne1 ay inşallah bende o günleri görürüm 🙏 2 aydır deniyoruz. Folik asitte kullanıyorum 3. ayımdayım onda. elimizden geldiğince de düzgün değerlendirmeye çalışıyoruz biraz tez canlıyım sabırsızım 😂 bir an önce olsun istiyorum 🌸
Ozgeden Merve8155 takviyede 3. Ayımdayım ama bir düzen göremedim sanki, bir işe yarıyordur diyerek içiyorum 😂