Ozgeden Ben bu ay testleri hiç anlamadım valla önceki aylarda her şey daha belirgindi. Pik olmuş mu olmamış mı? [https://mutluresim.com/images/2025/03/09/1Um1k0.jpeg]
Ozgeden Merve8155 pcos var inofolic combi kullanıyorum dr kontrollü. Hayır markasını hatırlamıyorum. Sanırım bu ay pik olmayacak
Merve8155 Ozgeden bende de pcos vardi ilk ovulasyon yaptigimda hic bir sey anlayamamistim hep boyle koyu cikiyordu.bende takviye kullandim sonra daha duzgun cizgiler cikmaya baslamisti
Ozgeden Cicekbahcesi12 öyle mi diyorsunuz çok enteresan bir önceki ay çok farklıydı bu ne böyle ya sinirlerim bozuldu 😂teşekkür ederim
superstar_00 Cicekbahcesi12 Çatlamış olan tam kırmızı mı olur yoksa silikleşmeye başlar ben de bu ay ilk kez yapacağım bilgim yok.
Cicekbahcesi12 Ozgeden ikisinin ayni derecede hatta T nin daha koyu oldugu test o alttakilerde de yumurtlama devam ediyor ve en alttakinde solmus yani catlamis benim tahminim bu sekilde 🤭 post ustte kaldikca diger arkadaslar da gorup yorumlar 😍
Ozgeden Cicekbahcesi12 peki bir şey sorucam ben o ilk pik diye düşündüğümüz ve onun altındaki günü değerlendirdim amaaa sondan 2. Gün dündü onu değerlendirmedim. Bugün değerlendirmenin bir anlamı olur mu ?
Ozgeden superstar_00 henüz kurumadan foto çektim sanırım o yüzden ama şimdi tekrar baktım biraz daha açık renk diğerlerine göre doğru tahmin 🙏
Cicekbahcesi12 superstar_00 tam kirmizi olan yumurtlama demek siliklesmeye baslayinca catlamis demek. Yumurtlama gordukten sonraki 3 gunu degerlendirmek gerekiyor 😍
Cicekbahcesi12 superstar_00 henuz test almadiysaniz strip test alın kaset testlerde renk striptekiler kadar koyu olmuyor
Cicekbahcesi12 Ozgeden tabiki olur hatta bir gun ara vermeniz daha iyi olur sperm kalitesi icin en alttaki test bugununse catlama olmus demektir catlamayi da degerlendirmeniz gerekiyo imkan varsa buguni de degerlendirin 😍
Ozgeden Merve8155 takviyede 3. Ayımdayım ama bir düzen göremedim sanki, bir işe yarıyordur diyerek içiyorum 😂