kedimiyavdedi Busranur_mnts benim 5. Gebeliğim ama sağlıklı sadece bi kızım var. Diğerleri kimyasal ve düşükle sonuçlandı malesef o süreçlerde yıprandığım için sabırlıyım yani 😊
SuEr_Tu1512 kedimiyavdedi Sanırım geç döllenme. Benimki de öyle diye düşünüyorum ama adete 6 gün varken silik çizgiyle öğrendim. Yorumlarda görüyorum bazıları 5 haftalıkken kalp atışını bile duyuyor bilmiyorum ben neden duymadım🤔🤷
kedimiyavdedi birdilektut15 öncelikle pcolulara aralıklı oruç tavsiye ediyorum. Onun haricinde sıfır şeker beslenme ve beyaz undan uzak durmak. Paketli ve işlenmiş gıdalar yok.
birdilektut15 kedimiyavdedi yaa şu an bende hepsi mevcut nisanda aşılama olcam şimdiden kesmem lazım di mi hepsini haklısınız