kedimiyavdedi maşallah alllah sağlıkla kucağına lamayı nasip etsin ben de pcosum ilk klomen kullanışım yoktor yeterli gelişim olmamış iğne vermyorum adeti bekle gel dedi benim de ağrılarım vardı adet olucam diye beklerken öylesin testt yaptım çizgiyi gördüm hemen 28 ocak son adet 3 martta test yapmıştım nasıl oldu ben de anlamadım çarşamba gidicem inşallah sağlıklıdır