Ben de hiç rahat uyuyamıyorum ve artık doktora gittim. 27.haftadayım. Bu dönemlerde stresle birlikte olabilir dedi. Kendileri de araştırma yapıyorlarmış bu konu hakkında. Hamilelikte önce form dolduruyoruz sonra da bebek doğduktan sonra bazı aylarda. Online dolduruyormuşuz ben katıldım. İsterseniz siz de katılın belki yardımı dokunur.
Bu arada her form doldurmamızda ebebekten hediye veriyolarmış.
Forma bakmak isterseniz bebek.com sitesine girince çıkıyor hemen.