sumeyyezumra allah analı babalı büyütsün bende dün kontrol gittim normalde 37 haftaydım 1 hafta önden dedi 38 dedi ama hiç sancım açılmam Yok Bebek baş aşagı gelişmiş buyun herşeyi ama sancım olmadı için bişey olmuyor normal Doğum acaba benim nasıl olur ya