Nur- Elif0101 evet ben ilk devlete sonra oraya gidiyim doktorumu cok sevıorum o olmasa gitmem devlete giderm direk.
Hilossss Nur- Ankara yenimahalle lina kadın sağlığı merkezine gidiyorum orda 68 tl ödedim muayene ücreti 150 tl ama 300 tl falan çok fazla Elif0101 ama aklınızda bulunsun bazı özellerin devlet tahlillerini kabul etmediğini duymuştum bilginiz olsun
MommyT Benimde test yaptırmam lazım galiba çayyolu zekai tahir burakta yaptırıcam özelde 300 tl den aşağı yok
Nur- MommyT dimi ben de araştırıyorum ama maalesef tam net cvp alamadım . Öyleyse devltte yaptrmyı düşünüyorum
Daisyy Nur- ben kayserideyim. 300 lira sanmıyorum belki 4lü test ya da detaylı ultrason için 300 tl ödenir ama 2li test için fazla geldi bana. Hastaneni arayıp şimdi öğrenebilirsin aslında telefonda söylerler. Devlet hastanesi de ücretsiz yapıyor 2li testi
Nur- Daisyy aradım maalesef bilgi vermedi . Evet cok tabikide ama inanki Ankara cok pahalı ve zam yapıldı iyice abarttılar
Hilossss Nur- sen yine de doktoruna danış devlette yaptırıp getirsem bakarmısınız diye yada devlette baksalar bile anlarlar sıkıntı var mi yok mu farki yok sonucta
Daisyy Nur- ben kayseri'de magnet hastanesine gidiyorum. O hastanenin ankara'da da şubesi var. Bence fiyatları aynıdır. Oraya sorabilirsiniz ikili test fiyatını