Nur- Kızlar iyi akşamlar haftaya 11+6 olcam ve randevum var ikili tarama testi yapılacak özele gidiyorum ücret ödenıyormu bu test için .
Daisyy Nur- evet ücret ödeniyor hastaneden hastaneye değişiyor. ben 75 tl ödemiştim sizin de o civarda olabilir ama değişir dediğim gibi.
GozdeCemre Nur- paket anlaştıysan ödemiyorsun canım ama eğer paket değilse ödüyorsun fiyatı da hastaneden hastaneye değişir
Nur- Daisyy ankaradamısınız sizde. Kafam karıştı yorumlardan okudum kimi 300 350 gibi bi rakam Ödemiş . Şaşırdım yani
Hilossss Nur- Ankara yenimahalle lina kadın sağlığı merkezine gidiyorum orda 68 tl ödedim muayene ücreti 150 tl ama 300 tl falan çok fazla Elif0101 ama aklınızda bulunsun bazı özellerin devlet tahlillerini kabul etmediğini duymuştum bilginiz olsun
Daisyy Nur- ben kayserideyim. 300 lira sanmıyorum belki 4lü test ya da detaylı ultrason için 300 tl ödenir ama 2li test için fazla geldi bana. Hastaneni arayıp şimdi öğrenebilirsin aslında telefonda söylerler. Devlet hastanesi de ücretsiz yapıyor 2li testi
Nur- GozdeCemre Teşekkür ederm cvplarınız için Ben Etlik lokman hekime gidiyorum gittğimde ben doktorun yanına gırmeden önce bi paketi falan öğrenim ne kadrmıs :)
GozdeCemre Nur- bana paket yaptırmak daha mantıklı geliyor ya yoksa bu testler de sömürüyorlar insanı benim 16. Haftadan sonra 8 muayene tahliller falan dahil 3850 ye anlaştım Sincan koru da
Esriii Nur- ben özele gidiyorum 45 dk sürdü bütün organlarına baktı hatta 4 boyutlu bebeğimin yüzünü izletti
Nur- GozdeCemre ben sadece doğumu sormustm 3600 dedi paket ki fiyatı 5 bin üzeridir kesn.ama paket en basından dedğiniz gibi daha mantıklı
Aycankolay Nur- aynen başa cıkılmaz testleriniz devlette yapmak en mantıklısı sonuçta aynı şeyi yapıyolar
Elif0101 Kesinlikle özel çok pahalı devlette yaptırabilirsin iki gün içinde çıkıyor sonuçları yaptırıp özele gösterebilirsin
Nur- Elif0101 evet cok pahalı ben gittiğimde herseyini öğreniyim olmazsa ona göre yaptrrm kan vermiştim en son gittiğimde 350 gibi bi rakam ödedik muanede 110 . Sırf doktor için oraya gidiorum zaten
GozdeCemre Nur- sadece Doğumda daha fazla diyorlar canım ama arkadaşım da dediği gibi zaten sonuçta sadece kan alıyorlar ne kadar fark olabilir ki devlette yaptırıp oraya da gösterebilirsin tabi ikilisi var üçlüsü var ayrıntılısı var var da var 😂
_seydaa Ben 200 tl ödemiştim ama hastaneleri arayıp sorduğunda bilgi veriyolar zaten ben bi kaç yer arayıp sormuştum en uygun 200dü