minisinannesiiii artikülasyon bozukluğu var yani bu durum 1 ile 3 yaş arasında normal karşılıyoruz 4 yaşına gelmiş bir çocuğun konuşmasını siz değil bütün çevre anlayabilmeli k ç t gibi harfleri çıkartamıyorsa dediğim gibi uzmana görünmeli. Yaş ilerledikçe düzeltmede zorlanılacak. Yine kesin konuşmak istemiyorum sizin bu yazdıklarınıza göre konuşuyorum. Dokuz a doduz diyor k harfini çıkartamıyor araba diyemiyor r harfi çıkartamıyor burda artikülasyon bozukluğu olduğuna işaret. Ben uzman olarak size öneride bulundum ister götürürsünüz ister götürmesiniz sizin bileceğiniz iş ben sadece yazdıklarınıza dayanarak uzman olarak ancak öneride bulunabilirim. Çocuğu görmeden de teşhis koymam mümkün değil.
Ayrıcadiğer konu için de bu yaşta Kur an ı Kerim öğretilmesinde hiç bir sakınca görmüyorum. Bende çocuğuma küçük yaşlarda İngilizce ve Arapça öğretmeyi planlıyorum. Hatta şuan anne karnındayken dinletiyorum ki bilinçaltına yerleşsin ilerde kolay öğrensin diye. O konuda da endişeniz olmasın.