MerveSar Merhaba kizlar sezeryan tarihim belli oldu bugun 37+3 de sezeryana alinicam ayni bedende son 20 gun 🥰🥰 sizde durumlar nedir
eveb19 MerveSar son 12 gün bizimde 🤗 nasipse 18 subatta kavuşuyoruz bizde oğlumla 😍 epidural mi spinal mi belli mi sizin?
EzgiDurdu MerveSar ben 34+0 ım bugün 🥰 ben de sezaryen olacağım 38+0 dan sonra istediğin zaman alırız dedi. Sizin neden 37+3 te alınıyor
Akca MerveSar evet canm neden snn erken olcak ole ben 35+ 2 olcam geceden sonra ama senden sonra sezryan olcam
MasaaL MerveSar Canım sezeryanı sen mi istedin yoksa bir sıkıntı mı var? Ben de 34+2 oldum da bende bişey yok daha
MerveSar EzgiDurdu benim rahim agzinda myom var bebek zaten erken gelmeye calisiyor yatiyorum surekli doktor o zamana uygun gordu
EzgiDurdu MerveSar anladım canım bende de gebelik şekeri var doktor erken gelmek isteyebilir dedi bakalım beklicek mi 38 i 🥰
iraz4 MerveSar benimde ayni rahim agzinda miyomum var 10cm daha27haftaligiz ama sezeryan olacagi simdiden belli erken dogum riski var insallahh bizde 37 leri goruruz
MerveSar MasaaL benim rahim agzinda myom var 8 cm lik o yuzden bastan beri sezeryandi belli idi erken dogum riskinden dolayi 33 haftalikken ciger gelistirici de vuruldu hersey hazir bekliyoruz 🥰
MerveSar EzgiDurdu hayirlisi olur insallah zamaninda gelir biz suan 34+4 de 47 cm 2600 kg olduk senin kac ki
EzgiDurdu MerveSar 34+0 bugün kontrolüm vardı boyu 45 cm kilosu da 2700 gr çıktı canım haftasına göre baya önde dedi doktor, şeker yüzünden böyle dedi.
MerveSar EzgiDurdu allah allah benim 47 cm 34+4 de 2600 dedi normla dedi sanki seninkide normal gibi bence
eveb19 EzgiDurdu benim 34+1 de 2600 boyu da 48 cm di canım seninki de normal bence neden şeker yüzünden dedi ki 🤔
EzgiDurdu MasaaL MerveSar dimi çok önde değil sanki doktorum beni korkutmayı seviyo her gittiğimde mutlaka bişe sokuyo aklıma sonra bir sonraki randevuya kadar içim içimi yiyo🤭 Allah hepimize sağlıklı hayırlı doğumlar versin inşallah ❤️